Monthly Archives: February 2016

Ремаркетинг тактики за успешен бизнес

Ремаркетингът, наричан понякога и ретаргетинг, е добър начин да поддържате връзка с посетителите на сайта Ви, които не са направили незабавна покупка или запитване. Чрез него, може да сервирате Вашата реклама навсякъде, където има позиции AdWise, на аудитория, която е била на сайта Ви преди това.

Причината ремаркетинга да работи е пряко свързана с концепцията за продажбена фуния (Purchase Funnel или AIDA model). Според нея, потребителите преминават през следните стъпки, преди да стигнат до покупка на Вашия продукт:

  • Внимание
  • Интерес
  • Желание
  • Действие

Ремаркетингът намира потребителите по-близо до края на фунията, след като тяхното внимание е било привлечено от Ваша комуникация и евентуално сте предизвикали техния интерес, след посещението им на сайта Ви.

Чрез ремаркетинга Вие трябва да предизвикате или подсилите тяхното желание към Вашите предложения, което да доведе до исканото от Вас действие – покупка, абонамент, мейл запитване или телефонно обаждане.

За да постигнете максимален резултат е добре да използвате послание, различно от основното Ви, логически продължаващо и засилващо го. Крайният ефект ще бъде по-голям, отколкото директно използване на специалното предложение в основната комуникация, защото създава усещане за “специалност” на потребителя.

Например, ако оперирате туристически сайт, може да използвате като тема на основната комуникация с потребителите предимствата, които предлагате като агенция – изобилие от проверени оферти, персонално внимание, добри цени, комплексни предложения.

След като потребителят посети секцията в сайта за почивки в България, може да му предложите Вашата специална дневна оферта, която не е част от основната комуникация.

Ако предлагате техника, специалното предложение в ремаркетинг кампанията може да бъде безплатна доставка или монтаж, удължена гаранция или подарък. При това, имате възможност да определите от какъв вид техника се интересувал потребителя (според раздела на сайта) и да му направите релевантно на търсенето му предложение.

Ако оперирате финансова или застрахователна компания, може да направите специална лендинг страница, достъпна само от ремаркетинг банера, на която да предложите на потребителите преференциални условия.

Специалната лендинг страница може да е съвсем проста, например да съдържа код, който да се въведе за отстъпка в електронния магазин или да иска регистрация от потребителя за получаване на безплатна брошура или консултация. Възможностите са неограничени, целта е създаване в потребителя на усещане за “ексклузивност”, цената за реализация е приемлива, а точният начин за комуникация е ремаркетинг.

Ако продавате мебели, предложете безплатни консултации или интериорно планиране. Ако сте производител с претенции, изпратете потребителите в раздела на сайта, в който гордо сте поставили снимки на Вашето производство и сте разказали за грижата и старанието, която влагате във всеки произведен продукт. Не им предлагайте нищо, оставете ги да разгледат и прочетат. След като минат през 2-3 статии или останат повече от 2-3 минути на сайта Ви, покажете им pop-up или банер, в който им направете търговското си предложение.

Ако можем да се пошегуваме, ремаркетинга пренася добрите ориенталски практики да се пазарим до покупка с клиентите в дюкяна в дигиталния свят.

Обикновено добрите дигитални техники са подобни на добрите търговски трикове. Винаги мислете от тази гледна точка – как самите Вие като потребители ще реагирате на подобни опити. Имате ли доверие, че магазините с крещящи табели до 90% отстъпка предлагат нещо качествено?

Ако сме Ви убедили, че има смисъл да опитате как ще работи ремаркетинга за Вас, нека  предложим AdWise.

Какви може да очаквате от нашата рекламна мрежа?

Най-важното ни предимство са сайтовете ни, на които сервираме Вашата реклама. Ще го направим на най-големите и популярни български сайтове – abv.bg. vbox7.com, sinoptik.bg, edna.bg, vesti.bg, gong.bg

Таксуваме на клик, а дружелюбен и професионален продажбен екип ще Ви помогне да създадете и оптимизирате кампаниите си.

Като част от най-голямата издателска група в България критериите ни за измерване на трафика и защита от нетипичен трафик са на неизменно високо ниво, което защитава Вашата рекламна инвестиция. 
Ако сте готови да проверите как ще работи за Вас ремаркетинг, направете Вашата регистрация като рекламодател в AdWise или ни се обадете, за да Ви помогнем с конкретни за Вашия бизнес съвети.

Сподели Публикацията: