8 причини да рекламирате онлайн – част 2

(продължение на част 1)

3. Криейтивът е ваш

Добро таргетиране не означава единствено достигане до правилните клиенти. Можете да направите още една стъпка напред и да поднесете криейтив, който ще бъде най-добре приет от вашия  таргет. Налице е често срещано погрешно схващане, че онлайн рекламите са с лошо качество, когато в действителност при дигиталната реклама може да се използват снимки и видеа и така да се ангажира максимално аудиторията . Използването на флаш и банер реклами могат да увеличат разпознаваемостта на марката и да подчертаят вашето предимство пред конкуренцията. Ако някоя от вашите реклами не се представя добре, променете текста, картинката, или заглавието и направете реклама, която е динамична и интересна като онлайн средата, в която сте избрали да рекламирате. Една добре проектирана банерна реклама може да превърне вашата дигитална кампания от добра в отлична.

4. Разпознаваемост на марката

Онлайн рекламата може да се използва както за генериране на трафик към уебсайта ви, така и за разпознаваемост на марката. Използвайте необятното интернет пространство да бъдете креативни и да създадете своето онлайн присъствие. Създайте емоционална връзка и спечелете онлайн клиенти, които се вълнуват от това кои сте и какво предлагате. Онлайн присъствието ви позволява да се фокусирате върху точната си аудитория и да наблегнете на ангажираността с нея.

част 3

Сподели Публикацията:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *