9 ползи от банер рекламата – част 2

(продължение на част 1)

  • Възползвайте се от географското таргетиране. Дисплей рекламата ви дава контролвърху визиите на онлайн рекламата ви, така че да можете ефективно да се позиционирате на  пазара по географска локация. Ако, например, доставяте пица във вашия район, нека местният пазар го разбере, чрез показване на банер реклама с телефонен номер за поръчка.
  • Привлечете вашата целева аудитория чрез познаване на техните интереси. Ако знаете демографските показатели на вашия таргет, бихте могли да разпознаете техните интереси и да ги привлечете. Използвайте тази информация, за да изградите дисплей рекламата си, която би грабнала и задържала тяхното внимание. Например, по-младата таргет аудитория обикновено се интересува от социални мрежи и известни личности, докато професионалистите в дадена област се интересуват по-скоро от неща като здраве, семейство и бизнес.
  • Покажете рекламата си в релевантни сайтове. Познанията ви за интересите на типичния потребител могат да ви отведат по-далеч и да включат и познание за уебсайтовете, които той посещава или съдържанието, което чете. Банер рекламите, поместени сред релевантно съдържание, увеличават вероятността да бъдат забелязани и кликнати. Няма нищо по-отчайващо от харчене на пари за реклама без възвръщаемост. Поставянето на реклами на сайтове, които не се посещават от вашата таргет аудитория, е напълно безмислено и скъпо упражнение.

част 3

Сподели Публикацията:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *